Încerci și tu să slăbești? Sau ai vrea să slăbești mai repede?

0
497

Adevărul trist este că, în general, buzele cunoscute, precum „mâncați mai puțin, alergați mai mult”, din păcate, nu se aplică pentru o perioadă mai lungă de timp. Contorizarea caloriilor neobișnuite, exercitarea mai multor ore pe zi și încercarea de a ignora foamea? Toate acestea sunt un chin total inutil, o pierdere de timp și energie. Desigur, dacă nu ești masochist. La final, însă, aproape toată lumea renunță și, prin urmare, avem așa-numitele. „Epidemia de obezitate”.

Dar avem vești bune pentru tine, suferința nu este singura cale de a slăbi

Care este minunea? Greutatea ta este reglată de hormoni, pentru a pierde grăsimea este necesar să se reducă hormonul de depozitare a grăsimilor numit insulină. Și cum să faci asta? Citiți mai departe.Reduce ți aportul de carbohidrați. https://www.naturealert.eu/ro/top-4-cele-mai-bune-pastile-de-slabit-fara-dieta/

A slăbi baza înseamnă a elimina zahărul și glutenul (prezente mai ales în produsele coapte). Acest sfat nu este nimic nou: există nenumărate diete bazate pe reducerea aportului de carbohidrați. Este, de asemenea, cel mai eficient mod de a slăbi.

Desigur, acest lucru nu exclude eficiența altor diete – mai puține calorii, pierdeți în greutate, nu? Problema acestui concept simplificat este că ignoră foamea. Majoritatea oamenilor pur și simplu nu le place să „mănânce mai puțin” sau să le fie foame pentru totdeauna. Aceasta este o dietă pentru masochisti. Mai devreme sau mai târziu, fiecare persoană normală va începe să mănânce normal sau chiar mai mult și va saluta familiarul „efect yo-yo”.

Cel mai mare avantaj al dietelor cu conținut scăzut de carbohidrați este că mănânci mai puțin din tine. Chiar și fără a număra caloriile. De ce? Zahărul și glutenul au capacitatea de a vă face să vă simțiți mai flămând, iar limitarea acestora la dieta dvs. poate determina dieta dvs. să scadă în mod natural la un nivel adecvat. Dacă corpul tău dorește să mănânce mai puține calorii, nu trebuie să te deranjezi să le contezi. Deci, caloriile contează, dar nu trebuie să le numeri. În plus, s-a confirmat că persoanele care folosesc o dietă scăzută de carbohidrați pentru a pierde în greutate cu 300 de calorii mai mult pe zi – fără niciun efort.

Mănâncă când îți este foame

Nehladujte! Înfometarea este una dintre cele mai frecvente greșeli de pierdere în greutate, în special la o dietă scăzută în carbohidrați: scăderea carbohidraților în timp ce vă faceți griji pentru grăsimi.

Dar grăsimile și carbohidrații sunt 2 dintre principalele surse de energie și corpul tău are nevoie de cel puțin una dintre ele. Evitarea atât a carbohidraților, cât și a grăsimilor provoacă tot mai multă foame și oboseală. Mai devreme sau mai târziu, toată lumea va renunța. Soluția este să mâncați în mod adecvat grăsimile sănătoase.

Printre grăsimile „sănătoase” includem:

  • unt
  • Ulei de masline
  • Carne (chiar mai îndrăzneață)
  • ouă
  • Pește mai gras (somon)
  • Ulei de nucă de cocos etc.

Cum rămâne cu grăsimile saturate?

Vă este frică de grăsimile saturate? Crezi că sunt nesănătoase? Această teamă se bazează pe teorii depășite potrivit cărora grăsimile saturate sunt dăunătoare, dar nu greșiți, dăunarea grăsimilor saturate a fost respinsă de mult timp, așa că nu vă faceți griji pentru alimente precum untul, uleiul de măsline, avocado sau peștele mai gras.

Mănâncă mâncare adevărată. O altă concepție greșită este ideea creată de marketingul creativ, conform căruia poate părea că o dietă scăzută în carbohidrați ar trebui să se bazeze pe „alimente speciale”. Nu uitați: o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați ar trebui să fie constituită din alimente adevărate!

Dar ce este mâncarea reală? Ei bine, acei oameni mănâncă de secole, de exemplu. carne, pește, legume, ouă, unt, ulei de măsline, nuci etc.

Evitați alimentele „speciale” cu conținut scăzut de carbohidrați. Aceasta este doar o mișcare publicitară pentru a vă convinge că puteți mânca biscuiți, ciocolată, crocante, paste, înghețată, produse de patiserie și alte prostii pe o dietă (dacă le cumpărați sub formă de carbohidrați scăzute ale unei mărci).

Avertizare! Doar pentru că un aliment este etichetat „fără zahăr”, „fără grăsimi” sau „carbohidrați săraci” nu înseamnă că alimentul în cauză nu conține cantități mari de carbohidrați sau grăsimi. Poate merge de ex. o versiune care conține cantități mai mici de carbohidrați decât versiunea normală, dar este încă o masă bogată în carbohidrați / grași. (de exemplu, „Protein Snickers” este de fapt un bar / dulce cu un conținut ridicat de proteine, dar nu este o versiune sănătoasă sau adecvată).

Monitorizează și măsoară-ți progresul

Măsurarea progresului dvs. poate fi uneori înșelătoare. Dacă vă concentrați doar pe greutatea dvs. și cântăriți sincer în fiecare zi – STOP! Cântărirea zilnică poate fi atât inexactă și poate provoca anxietate sau pierderea motivației.

Fiți conștienți că greutatea personală nu numai că vă măsoară grăsimea, ci și mușchii, oasele, organele interne etc. o mușchi – ceea ce este foarte de dorit din mai multe motive. În plus, femeile tind să crească în greutate în timpul menstruației. Pentru o imagine mai exactă a faptului că pierdeți grăsime, cântăriți aproximativ o dată pe săptămână și folosiți o croitoreasă comună pentru a vă măsura pieptul, talia, șoldurile și bicepsul.

Asigurați-vă că scrieți constatările. De asemenea, nu ați câștigat în greutate într-o săptămână, dar este rezultatul mai multor ani de alimentație precară și lipsă de sport. Nu vrei totul acum! Înfometarea drastică nu este calea către personajul tău de vis, ci calea către efectul yo-yo.

Cât de repede ar trebui să slăbim? Este normal să slăbești aproximativ 1-3 kg, în forma mai blândă, 0,5 kg în prima săptămână (pentru o dietă strictă în carbohidrați). Această pierdere se va traduce într-o pierdere anuală de aproximativ 25 kg și este într-adevăr suficient. La fiecare 1 kg de greutate pierdut este egal cu aproximativ 1 cm.

Bărbații tineri adesea pierd în greutate mult mai repede (uneori de două ori), în timp ce femeile aflate în postmenopauză pierd greutatea foarte lent. De asemenea, puteți pierde în greutate mai repede pe o dietă prea strictă dacă faceți exerciții fizice mult sau dacă aveți exces de greutate. Cu cât vă apropiați de greutatea dvs. ideală, pierderea în greutate încetinește.

Cum să nu crești din nou în greutate?

Cheia este pierderea în greutate lentă și sănătoasă. Nu pariați pe diete drastice. Menținerea unei figuri frumoase îți va schimba obiceiurile pentru tine. Dacă slăbești și te întorci la vechiul mod de viață, poți fi sigur că te vei întoarce.

Păstrarea unui nou personaj necesită schimbări de lungă durată și răbdare. Nu sari dintr-o extremă în alta. Dacă pierzi câteva kilograme în fiecare lună, vei ajunge în cele din urmă la figura ta de vis. Și asta vrei!

PS: O schimbare de lungă durată este dificilă doar la început, mai ales în primele săptămâni. Este ca și cum ai renunța la fumat. Totul devine mai ușor pe măsură ce te obișnuiești și îți construiești obiceiuri sănătoase.

Femei, ai grijă la fructe!

Desigur, acest sfat se aplică și bărbaților, dar consumul frecvent de fructe apare mai ales la femei, în efortul de a pierde în greutate. A explica oamenilor că fructele pot fi insidioase este uneori dificil, deoarece în prezent fructele sunt asociate aproape automat cu sănătatea. Fructul este foarte hrănitor, dar, din păcate, conține mult zahăr – aproximativ 10% din greutate (restul este în mare parte apă).

Avertizare! Deși fructele nu conțin glucoză, conțin fructoză, deși este mai sănătos, dar efectul său asupra secreției de insulină și a conținutului de zahăr din sânge este comparabil cu zahărul obișnuit. Astfel, carbohidrații din fructe îți pot frustra eforturile de a arde grăsime. Pentru cele mai bune rezultate, limitați fructele – sau consumați doar 1 buc din fructe mai puțin dulci (de exemplu, mere, portocale, grapefruit, căpșuni, fructe de pădure etc.) dimineața la micul dejun.
Bărbați, ai grijă la bere!

Da, draga mea, vorbim despre vechea „burtă de bere”. Desigur, la fel ca în cazul fructelor, acest sfat se aplică ambelor sexe. Berea conține carbohidrați digerabili rapid care încetinesc pierderea în greutate. De aceea, berea este adesea numită „pâine lichidă”.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here