Menținerea scăderii în greutate într-un mod sănătos

0
1178
Menținerea scăderii în greutate într-un mod sănătos

Cu toate acestea, mulți oameni care pierd in greutate vânt a obține o înapoi. Ca o chestiune de fapt, doar cu privire la 20% din cei care tin dieta care începe excesul de greutate vânt în sus în mod eficient de slăbire în jos și, de asemenea, menținerea pe termen lung (1Trusted Sursa). Cu toate acestea, nu permit acest lucru să vă împiedice. Există o varietate din punct de vedere medical a confirmat înseamnă că puteți menține greutatea off, variind de la lucru pentru a controla stresul și anxietatea (1Trusted de Resurse).

Aceste 17 tehnici poate fi exact ceea ce aveți nevoie pentru a înclina date în favoarea ta, precum și să mențină dvs. hard-a câștigat de ardere a grasimilor.Există câteva motive tipic oamenilor de a dobândi înapoi greutatea ei pierd. Acestea sunt în principal legate de așteptări nerealiste și senzații de decăderea. Diete Restrictive: restrictie de calorii Severă ar putea reduce metabolismul și de a schimba, de asemenea, pofta de mancare-reglarea hormonilor, care sunt atât de factori, care se adaugă la greutatea revendica (2Trusted Sursa).

Cele mai bune modalități de a menține pierderea în greutate

Cele mai bune modalități de a menține pierderea în greutateIncorecte stare de spirit: Când te gândești la un plan de dieta, ca o reparație rapidă, în loc de un serviciu pe termen lung pentru a măsura mai bine de wellness, cu siguranță va fi mult mai probabil să renunțe și, de asemenea, obține înapoi greutate ai pierdut. Absența durabilă rutine: mai Multe diete sunt bazate pe determinarea spre deosebire de practicile pe care le pot încorpora în viața de zi cu zi. Ei se concentrează pe reguli, mai degrabă decât modul de viață ajustări, care ar putea descuraja precum și de a evita menținerea greutății.

Rutina de antrenament joacă o funcție esențială în menținerea greutății. S-ar putea ajuta să arde un plus de calorii, precum și crește metabolismul, care sunt 2 elemente necesare pentru a realiza echilibrul energetic (3Trusted de Resurse, 4Trusted Sursa). Când rămâne în echilibru de energie, se sugerează că se topesc același număr de calorii pe care le mananci. Ca urmare, greutatea ta este mult mai probabil să rămână la fel.

Un număr de studii de cercetare au descoperit de fapt că persoanele care fac cel puțin 200 de minute de modest exercițiu de o săptămână (treizeci de minute pe zi), după reducerea de greutate sunt cele mai susceptibile de a păstra greutatea lor (5Trusted de Resurse, 6Trusted Sursa, 7Trusted Sursa). În unele circumstanțe, de asemenea, grade mai mari de exercițiu ar putea fi esențial pentru greutate eficiente de întreținere. Un testimonial s-a încheiat ca un hr de exercitii pe zi este ideal pentru cei care încearcă să păstreze grăsime de ardere (1Trusted de Resurse)!

Este esențial să păstrați în minte că exercițiu este cel mai util pentru menținerea greutății, atunci când este integrat cu alte schimbări în stilul de viață, inclusiv a rămâne cu un plan de dieta sanatoasa (8Trusted Sursa). Consumul de masa de dimineață poate ajuta cu greutate întreținerea goluri. Micul dejun mancatorii au tendința de a fi mai sanatos practici în ansamblu, cum ar fi de lucru chiar și mai mult și mănâncă mai multe fibre si micronutrienti (9Trusted Sursa, 10Trusted de Resurse, 11Trusted de Resurse)!

În plus, consumul de masa de dimineață este una dintre cele mai tipice obiceiurile și raportate de către oamenii care sunt de succes la păstrarea management de greutate (1Trusted de Resurse). Un studiu de cercetare a constatat că 78% din 2,959 oameni care și-au menținut o asigurare de 30 de lire (14 kg) grăsime de ardere pentru cel puțin un an raportat consumul de masa de dimineață de zi cu zi (12Trusted Sursa).

De Ce Oamenii Recâștigă Greutate

De Ce Oamenii Recâștigă GreutateCu toate acestea, în timp ce oamenii care mananca micul dejun pare a fi extrem de succes în menținerea scăderea în greutate, dovada este amestecat. Studii de cercetare dezamăgit că evitarea mic dejun automat cauzeaza cresterea in greutate sau chiar mai rău consumatoare de comportamente (13Trusted de Resurse, 14Trusted Sursa, 11Trusted Sursa).

Ca o chestiune de fapt, sărind peste masa de dimineata ar putea ajuta, de asemenea, unele persoane atingerea lor de pierdere în greutate și menținerea greutății goluri (15Trusted Sursa). Acest lucru poate fi doar unul dintre lucrurile importante care se fierbe până la persoana.

Dacă vă simțiți ca mananca micul dejun ajută să rămânem la obiectivele tale, după care, cu siguranță, ar trebui să-l mănânce. Dar dacă nu, cum ar fi consumatoare de masa de dimineata sau nu sunt foame în dimineața devreme, nu există nici un prejudiciu în eviți!

Consuma o mare cantitate de proteine ar putea ajuta să păstreze greutatea ta, de proteine poate ajuta la reducerea foametei, precum și să promoveze volum (16Trusted Sursa, 17Trusted Sursa, 18Trusted de Resurse). Proteine mărește nivelurile de hormonale specifice agenți în organism care generează sațietate, precum și sunt necesare pentru greutate lege. Proteina are, de asemenea, a fost demonstrat pentru a minimiza grade de hormoni care sporesc pofta (19Trusted Sursa, 20Trusted de Resurse).

Proteine efect asupra hormonilor precum și plinătatea poate automat reduce numărul de calorii pe care le luați în fiecare zi, ceea ce este un factor esențial în greutate întreținere (20Trusted Sursa). În plus, proteinelor solicită o cantitate substanțială de energie pentru corpul tau pentru a daunelor. Ca urmare, consumul frecvent poate crește varietatea de calorii pe care le arde în timpul zilei (18Trusted de Resurse, 20Trusted Sursa)!

Pe baza mai multor cercetări, se pare că proteina rezultatele privind rata metabolică și pofta de mâncare sunt cele mai importante atunci când în jurul valorii de 30% din calorii sunt consumate de proteine. Acest lucru este de 150 de grame de proteine sănătoase pe o dieta de 2000 calorii. Verificarea greutate de pas cu pas pe scara de multe ori ar putea fi un instrument util pentru greutate de întreținere. Acest lucru se datorează faptului că acesta poate face conștient de progresie și de a încuraja, de asemenea, controlul greutății comportamente (25Trusted de Resurse).

Cum să slăbești și s-o ții departe

Cum să slăbești și s-o ții departeCei care se evalueze poate, de asemenea, sa mananci mai putine calorii pe parcursul zilei, care este practic pentru menținerea pierderea in greutate (26Trusted de Resurse, 25Trusted de Resurse). Într-un studiu, persoanele care s-au considerat șase zile pe săptămână, în medie, luate în 300 de calorii mai putin in fiecare zi decat cei care a monitorizat greutatea lor mult mai puțin frecvent (26Trusted Sursa)

Cum, de obicei, te consideri o selecție personală. Unii găsesc că este util să se evalueze în fiecare zi, în timp ce altele sunt mult mai mult succes examinarea lor în greutate o dată sau de două ori pe săptămână. Greutate întreținerea poate fi mai puțin complicat pentru a realiza dacă vă acorde atenție la tipurile, precum și sumele de carbohidrati pe care le mananci.

Consumul de prea multe lustruit carbohidrati, precum painea alba, paste albe și, de asemenea, sucuri de fructe, pot fi dăunătoare pentru greutatea ta întreținerea obiectivelor. Aceste alimente au fost deposedați de fibre naturale, care este necesar pentru a face publicitate volum. Dietele care sunt scăzute în fibre sunt legate de creșterea în greutate și obezitate (27Trusted Sursa, 28Trusted de Resurse, 29Trusted de Resurse)!

Limitează consumul de carbohidrați general poate, de asemenea, ajuta să vă păstrați greutatea de management. Numeroase studii au situat că, uneori, cei care aderă la dieta low-carb după planurile de management de greutate sunt mult mai probabil pentru a menține greutatea off, de asemenea, pe termen lung (30Trusted Sursa, 31Trusted Sursa)!

În plus, oamenii conformitate cu low-carb diete sunt mult mai puțin cel mai probabil să consume mai multe calorii decat se topesc, care este necesar pentru menținerea greutății. Reducerea masei musculare este un efect secundar comun de greutate-pierdere (33Trusted de Resurse).

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here